miercuri, 18 iulie 2012

Ultimate challenge: TRIATLON OLIMPIC - Saptamana 2

Programul pe a doua saptamana:

SAPT 2 Inot       Bicicleta Alergare
LUNI liber  
MARTI300 m A.M. 5 km P.M.
MIERCURI          18 km 
JOI500 m A.M. 5 km P.M.
VINERI          15 km 
SAMBATA  7 km A.M.
DUMINICA         10 km A.M. 
Luni(02) a fost zi libera in programul de antrenament.
---------------------------------------------------------------------------------------
Marti(02) - m-am trezit cu greu dimineata sa ma urnesc la bazin. Am avut de facut inot 300m.  I-am facut incercand sa respect teoria insa e greu. N-am reusit sa progresez mare lucru in ceea ce priveste tehnica de respirat. M-am sufocat dupa 2 bazine si restu a trebuit sa le fac cu capu afara din apa. Mai incerc. Joi am pentru prima data 500m adica 10 bazine. Sa vedem cum o sa fie.
Seara am avut alergare 5 Km. Am ajuns abia la 9 jumate pe pista. Ma asteptam sa fie mai usor. N-a fost, incapand cu tura 8 mi-a fost greu si doar gandul ca mai am cateva ture pana la finish mi-a mai ridicat moralul si am terminat cele 12 ture jumate de pista in 23: 24 minute. Totusi cred ca se simte un pic de progres, am reusit sa scot sub 5 minute pe kilometru. Sunt curios cum o sa fie media pe kilometru sambata cand am de alergat 7 km. De data asta n-am fost foarte rupt dupa alergare, ceea ce e iar un semn bun si in maxim 10-15 minute mi-am revenit si am fost fresh. Maine am bicicleta 18Km.
------------------------------------------------------------------------------------------
Miercuri(02) - am avut de facut 18 Km bicicleta. Am facut impreuna cu Sorin si Liviu o tura de la capat din Manastur, pe asfalt prin faget pana sus la sensul giratoriu si de acolo pe Calea Turzii pana sus la Statia Meteo. In total au fost doar 14 Km, dar au fost in urcare si am tras de mine cat s-a putut; desi eu as fi vrut sa-i fac dintr-o singura bucata, ne-amoprit de vreo doua ori. Dar oricum tura a fost solicitanta si cei 4 Km in minus cred ca i-am acoperit prin diferenta de nivel. Desi nu mi-e usor la urcari, imi revin tot mai repede tupa ce termin tura. E semn bun. Maine am inot 500 m si alergare seara 5 Km.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Joi(02) Ma trezesc incredibil de greu la 6:15 AM. Delia trage de mine in fiecare dimineata cand am inot si ma bucur ca vine si ea la bazin altfel cred ca as da Snooze la telefonu ala cu alarma pana ar fi prea tarziu. Am de facut 500m inot, adica 10 bazine legate. Incerc sa ma dezmortesc sa ma incalzesc, dar mi-e lene si somn. Fac cateva miscari in apa, cat sa zic ca am facut incalzirea si incep la cele 10 bazine. Primele bazine la fel de dificile. Incerc sa ma autocorectez, amintindu-mi teoria. Respiratia imi pune din nou cele mai mari probleme. Cu miscarile parca merge mai bine, incercand sa aplic ce am vazut pe youtube. Surpriza, turele 7, 8 mi s-au parut cele mai usoare si parca nu e asa complicat. Totusi de fiecare data cand ratam cate o respiratie, reveneam greu, si am si baut cateva guri bune de apa. Dar totusi sunt optimist. Oricum de azi inainte nu mai am ture de 6 bazine ci doar de 10 . Sa vedem cum evoluez.
Deseara am 5 Km alergare, dar as merge in schimb la fotbal. Vedem! Da, pana la urma am fost la fotbal. Am alergat , am incercat sa trag de minecat mai mult. E putin diferit, sprinturile de seaca rapid. Dar cred ca prind bine si ele. Seara sunt cam epuizat. Maine am 15 Km bicicleta.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vineri(02) - 15 Km bicicleta. Acelasi traseu, pana dupa iesirea din Floresti, putin dupa intersectia cu drumul catre Luna. Timp: 32 minute 02 secunde. Nimic deosebit la tura asta. De fapt turele cu bicicleta sunt destul de lejere. Cred ca ar trebui sa cresc ritmul.
---------------------------------------------------------------------------------------
Sambata(02) - Dezamagire! Primul esec. Am avut de alergat 7 km. Am fost din nou la Dej, am alergat din nou in jurul lacului. Trebuia sa fac 14 ture. M-am trezit tarziu dimineata, si am inceput sa alerg aproape pe la 11. N-am mancat nimic si caldura destul de mare. Oricum scuzele nu se preteaza. Dupa 5,5-6 km am cedat, si am facut vreo 7-800 m la pas. M-a demoralizat foarte tare esecul. Per total am facut 7 km in 40-41 minute, o medie groaznica. Vedem mai departe. Trebuie neaparat sa ma trezesc macar cu 2-3 ore inainte sa alerg in zilele in care am alergare dimineata sa mananc si sa ma hidratez mai bine.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Duminica(02) - In program am avut 10 Km bicicleta, dar nu am fost pe faza si am facut iar 18km. Sambata seara cam exagerasem cu berile, ceea ce cred ca s-a vazut putin si la bicicleta de duminca. 18.6km in 41 minute si 15 secunde, cu o ascensiune totala de 100m. Vremea a fost perfecta pentru pedalat; fara soare, 24 grade, si un vanticel racoros. Totusi n-am scos un timp mai bun decat duminica trecuta.
S-a mai terminat o saptamana, e bine, putea fi si mai bine. Perseverez. Saptamana 3 e dificila. Luni, miercuri si vineri am liber dar marti si joi am toate probleme. Nu stiu cum fac cu timpul. Dar vedem. Continuam!

Citeste si SAPTAMANA 3

Niciun comentariu: