marți, 31 iulie 2012

Ultimate challenge: TRIATLON OLIMPIC - Saptamana 4

Saptamana 4 e saptamana de refacere, adica toate probele sunt mai lejere, distantele mai mici. Iata si programul:

Luni(04) - liber, totusi ma duc la fotbal seara. Am tras la sprinturi si am alergat rezonabil zic eu. Am transpirat mai ceva decat Cotabita in zilele lui bune. Dar din cauza unui cretin m-am ales si cu o accidentare nasoala. Zic cretin pentru ca nu a avut nici o treaba cu mingea, cu fotbalul, cu nimic, a intrat ca un taran la rupere, nici macar fault de joc n-a fost; si zic asta in conditiile in care am jucat fotbal la modul organizat mai demult si stiu ce inseamna jocul asta care e de barbati nu de domnisoare, dar asta de aseara a fost un cioban. Sper sa vada aceste randuri pentru ca azi (marti) cand scriu randurile astea nu prea mai pot calca pe piciorul stang, nu-mi pot intinde piciorul si nici indoi la maximum. Si repet, nu-s deloc genu care se vaieta la fotbal.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marti(04) - abia ma dau jos din pat. Ma doare genunchiul de ma rupe. Nu pot calca pe piciorul stang. Ma gandesc sa renunt azi la antrenament. Totusi ma gandesc ca la inot n-o sa fie foarte solicitat genunchiul. Plec pana la urma la bazin. Am de facut 400 m inot. Lejeeer. Asta inseamna 8 lungimi. Dau o tura doua de incalzire, una crawl, una bras. La bras ma doare genunchiul tare, la crawl e suportabil. Am dat drumul la bazine si paradoxal mi s-au parut mai grele primele lungimi. Pe la ultimele doua bazine mi-am intrat in ritm si am continuat. N-am mmai numarat si am facut 12 sau 14 bazine. E bine. Totusi simt ca ceva nu fac bine la respiratie, in primul rand cand respir pe stanga tind sa-mi rasucesc tot corpul si in al doilea rand la un moment dat ma hiperventilez. Inca nu m-am prins unde gresesc. Dar se vede progres, mai puteam face bazine. Data viitoare o sa incer sa fac mai multe si de asemenea sa cronometrez.  Ma doare genunchiul groaznic, sper sa nu fie ceva nasol. Sper din tot sufletul sa nu fie ceva grav si sa-mi treaca in cateva zile. Mi-ar parea rau de tot sa trebuiasca sa abandonez, simt ca-s in forma, simt ca evoluez si ma simt senzational.
Nu pot face alergarea. Ma doare genunchiul groaznic. Noroc ca e saptamana de recuperare, aveam de facut doar 5 Km alergare, pe care cred ca i-am chiar depasit aseara la fotbal, desinu-mi place sa gasesc scuze si sa compensez. Sunt aproape convins ca nu e o problema. Sunt totusi ingrijorat de picior. Vedem maine.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miercuri(04) - e mai bine. Parca nu ma doare asa tare. Azi am doar 15km bicicleta. Sunt hotarat sa-i fac, mai mult ca sa vad cum imi simt piciorul la efort pe bicicleta. Totusi n-o sa fortez foarte tare. Vedem deseara.
Ora 6 jumate, picura, e ud, dar totusi ies cu bicla. Nu apuca sa ajung la Praktiker si fac pana. Suuuper. Am camera la mine , n-am pompa; oricum avea de cand sa ma opresc la Decathlon sa-mi iau una. Pana la urma iau pompa, dar na , cand iti merge prost iti merge prost; aveam la mine o camera de schimb dar de alta dimensiune (era de la bicicleta cealalta, a lui Cristi). Mnoa, renunt, ce dracu sa fac. Piciorul parca e mai bine. Vedem maine, maine vreau sa fac si alergarea. Deci am ratat doar o tura cu bicicleta si o alergare de 5 km, pe care de fapt o facusem cu o zi inainte. Nu e rau, consider ca sunt in grafic, mai ales ca e sapatama de refacere.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joi(04) -  doar 2 zile au fost de-ajuns sa o las(nevoit)  mai moale cu antrenamentul ca deja m-am intins cu statu noaptea tarziu si aseara am adormit aproape de ora 1. La 6 si un sfert dimineata suna ceasu. Imi vine sa-l sparg. De ce dracu nu mai dorm inca o jumate de ora? Asta e tot ce-mi doresc la ora asta. pun alarma dupa inca 10 minute si o mai aman inca o data; ma trezesc numai la gandul ca o sa regret ca nu m-am tinut de program, oricum am deviat putin. Ma duc la bazin, de data asta la Sala sporturilor , ca in Babes nu se mai poate. E mai nashpa aici, e si mai scump (17 ron) , e afara si e destul de rece (15 grade imi zicea dimineata masina. Parca si apa din bazin e mai rece. Am de facut 400 inot. Inot vreo 2 bazine cat sa zic ca m-am incalzit, si-i dau drumu la brate. Fac 8 bazine(400m) in 12 minute si 7 secunde, dar nu ma opresc  si continui mai departe. Am facut vreo 7-800 m, am pierdut socoteala la un mom dat, ideea e ca am intotat 25 minute incontinuu, si cred ca mai puteam; de fapt primele 7-8 bazine sunt cele mai grele dupa care imi intru in ritm. Imi propun ca data viitoare sa nu ma mai imping de marginile de bazin la capete. Dar sunt optimist cu inotul. Deseara am alergare 5km (12 ture jumate de pista). Sa vedem cum o sa fiu cu piciorul, deocamdata mi-e mai bine, parca nu mai doare asa tare.
Seara incerc sa alerg putin, in timp ce fac chestii administrative (pana la containeru de gunoi, pana la magazinul din colt, etc). Nu e bine. Simt intens durerea si renunt si azi la alergare, in ideea sa nu agravez situatia si macar sambata sa fiu apt. Sambata am alergare din nou 5 km. Sper sa pot. Saptamana asta am alergat doar luni la fotbal.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vineri(04) - 15 km bicicleta, medie 30 km/h . Trebuie sa schimb traseul. Am inhalat gaze de esapament grupa mare. Maine am 5 km alergare, dimineata. Vedem cum e piciorul :).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sambata(04) - la Dej din nou. Trezirea dimineata la 7, drum la tara, drum la moara, etc, mnoa chestii administrative cu ai mei. Revin pe la 10 in oras si ma tarasc spre "esafod" : 5km. De data asta imi iau telefonul cu mine sa masor exact cei 5 km alergare. S-a dovedit a fi necesari doar 9 ture (pe aleea din jurul lacului) pentru 5km. Mi s-a parut incerdibil de greu. Alergasem mai mult saptamanile trecute, chiar 8 km, dar astia 5 m-au terminat. Am ratat saptamana asta o tura de bicicleta si doua de alergare. Se vede. E bine ca am pastrat totusi media de sub 5 min /km; am avut o viteza medie de 13 km/h. Oricum incredibil de greu. Alergatu asta e moartea pasiunii si demolatorul suprem de moral. Imi revin repede la final, dar in timpu alergarii simt ca lesin. Nu stiu ce naiba ar mai trebui sa fac, poate ceva sprinturi, sau ceva...habar n-am. Sa vedem cum ma descurc sapt viitoare. Restul zilei balaceala la Baile Figa, Beclean, seara 2 beri , terasa, si meciul CFR-Vaslui.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Duminica(04) - tenis de la 10 la 11. Ajung acasa  pe la 12, si ies cu bicicleta. 33 grade , mancaci-as, dar am doar 15 km cu bicicicleta. Nu stiu cum dracu ca mi s-a parut ca am tras mai tare decat de obicei, dar am scos o medie slaba, 27km/h. Sunt ingrijorat de genunchiul stang, inca am dureri. Sa vedem cum va fi saptamana viitoare; pentru ca...s-a mai terminat o saptamanaaa, iar maine e luni si am liber :)

Citeste si SAPTAMANA 3
Citeste si SAPTAMANA 2
Citeste si SAPTAMANA 1

Niciun comentariu: